Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:57:08 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/06361 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T10// T9// Lepikupõllu// Rabametsa// 
Tallinna-Rapla raudtee 350// 370// 390// Topi// Varivere tee 10// Viimsi 
metskond 64 (Raudteetunnel BR0060) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/06361 Harju maakonda Rae 
valda Soodevahe külasse Rail Balticu raudteetunneli BR0060 ehitamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27111572>  (menetlus nr: 
434165), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister